Tenue enTeamkleding

Tijdens competitiewedstrijden en toernooien is het dragen van het officiële verenigingstenue verplicht.

Thuistenue

• Dames/meisjes: Donkerblauw shirt met logo (de Pauw), grijze rok, donkerblauwe kousen.
  • Heren/jongens: Donkerblauw shirt met logo (de Pauw), grijze broek, donkerblauwe kousen.

Uittenue

• Dames/meisjes: Wit shirt met logo (de Pauw), grijze rok, witte kousen.
  • Heren/jongens: Wit shirt met logo (de Pauw), grijze broek, witte kousen.

Keepers
MHCB keepersshirt en de verplichte bescherming die ieder team aan het begin van het seizoen door MHCB krijgt uitgereikt in de keeperstas. Indien geen keepersshirt in de keeperstas aanwezig (bij JJ komt dit soms voor), draag dan een afwijkend kleur shirt over de bodyprotector.

Het dragen van scheenbeschermers en een bitje is door de KNHB verplicht gesteld. Daarnaast is het dragen van kunstgrassportschoenen noodzakelijk.

Het officiële tenue is uitsluitend te koop bij:

Intersport Twinsport Cruquius Megastore
Cruquiusplein 12
2142 EV Cruquius

Tenue MHCB

Teamkleding

Al meerdere jaren is Intersport Twinsport onze sponsor. Bij Intersport kan je terecht voor heel veel hockeykleding en dus ook de teamkleding!

Teamkleding is ontzettend leuk; allemaal in hetzelfde trainingspak, hoodie of jasje. Ziet er goed uit en is leuk om met de ouders (of met je teamgenoten) samen voor het team te regelen.

Als MHC Bennebroek zijn wij daar ook erg voor, maar er zijn een aantal belangrijke spelregels waar wij elkaar aan moeten houden:

• Het liefst hebben wij dat iedereen in het officiële MHCB-trainingspak van Brabo gaat spelen. Deze kleding is het visitekaartje van onze club. Ook de sponsoren Brabo en Intersport helpen we hier mee. Dit is de enige kleding waar het officiële logo van de club op gebruikt mag worden. Verder staat het iedereen vrij om additionele logo's van bedrijven etc. toe te voegen. Als MHC Bennebroek-lid ontvang je 20% korting op deze Brabo collectie. Bestel je voor een heel team? Dan krijg je zelfs 30% korting! Vraag in de winkel naar Brian. Hij vertelt je over de mogelijkheden.
  • Overige teamkledingitems, bijvoorbeeld hoodies of jasjes zijn toegestaan, voorwaarde is wel dat je deze bij Intersport Twinsport besteld en dat er geen clublogo gebruikt wordt.
  • Intersport draagt een formidabel bedrag bij aan de jaarlijkse begroting van de club. Hier profiteren wij allemaal van. Intersport kan alle gangbare merken en kleding leveren, er zal dus altijd iets leuks, fancy of hips bijzitten. Wist je dat je met je aankopen via de speciale VIP-app van Intersport Twinsport spaart voor korting en regelmatig leuke aanbiedingen krijgt? Ook de club spaart door jouw aankopen voor een shoptegoed. Kortom voordeel voor iedereen!
  • Bestel je ergens op internet je spullen, dan benadeel je de belangen van je club. Dan is het voor de club gewoon niet meer mogelijk om goede sponsordeals met winkels te maken. Dat kost de club veel meer dan het voordeel dat je voor je team behaalt. Wil je dit toch, dan betaal je de club hiervoor een vergoeding van €500 per team. Mochten jullie dit echt willen, dan moet je dat melden aan de sponsorcommissie