Commissies & Vrijwilligers

MHC Bennebroek, dat zijn we samen!

Bij MHCB hebben we er bewust voor gekozen om leden en ouders/verzorgers van leden te betrekken bij het vrijwilligerswerk. We hechten namelijk veel waarde aan het creëren van een familieclub, een vereniging waarin iedereen zijn of haar steentje bijdraagt om onze sportvereniging te laten groeien en onze ambities te realiseren. We verwachten van onze leden en de ouders van jeugdleden dat ze bijdragen aan de taken die binnen de vereniging moeten worden uitgevoerd, zoals het vervullen van de rol van barsupervisor, coach of teammanager, het draaien van bardiensten, het fluiten van wedstrijden of deelname aan een commissie of het bestuur. Ook verwachten we van onze vrijwilligers (en leden) dat zij zich houden aan de Gedragscode MHC Bennebroek. Met elke vrijwilliger wordt een kennismakingsgesprek gevoerd. Trainers dienen een VOG te overleggen, die elke drie jaar opnieuw wordt aangevraagd.

Op deze pagina vind je een overzicht van alle commissies binnen onze vereniging. Als je meer informatie wilt of je wilt aanmelden voor een commissie, neem dan contact met ons op via secretaris@mhcbennebroek.nl.