Waarom sponsor worden?

Welkom bij MHC Bennebroek, de ultieme familiehockeyclub van de regio! Bij ons vind je niet alleen hockey, maar ook warmte, gezelligheid en veiligheid. Met meer dan 700 leden, waaronder meer dan 400 jeugdleden, zijn we trots om te zeggen dat we een echte familieclub zijn. Als club vinden het belangrijk om een maatschappelijke rol te spelen, met aandacht voor sport en spel, jeugd, veiligheid, sportiviteit en respect. Of je nu jong of oud bent, er is voor iedereen een plekje bij ons.

Onze club heeft een mooie toekomst voor de boeg, waarbij we zowel aandacht hebben voor gezelligheid als ambitie. Zo spelen onze Heren en Dames competitief in de 2e klasse. Dit betekent dat er bij ons zeker plaats is voor zowel recreatief als prestatiehockey.

Financieel staan we er goed voor en we beschikken over drie prachtige kunstgrasvelden en een recent verbeterd clubhuis met een heerlijk terras. Maar we blijven ambitieus en willen graag blijven investeren in de training en begeleiding van onze jeugd- en prestatieseniorenteams, evenals in onze accommodaties.

Het komt vaak voor dat meerdere leden van één familie actief zijn bij onze club, zowel op als naast het veld als vrijwilliger. Toch kunnen we het niet alleen en zijn we afhankelijk van sponsoring. Sponsoring is voor ons een onmisbare bron om te blijven voortbestaan en ontwikkelen. We willen onze clubleden graag gezond en betrokken houden en daarom is iedere financiële bijdrage van harte welkom en wordt het meer dan gewaardeerd.

Sponsoring is ook een effectieve manier voor uw bedrijf om zich te profileren. Het biedt een win-win situatie voor uw onderneming en voor MHC Bennebroek. Wij bieden een platform voor ondernemers en bedrijven om activiteiten te ontplooien en hun bedrijf te promoten binnen de vereniging. Hockey is één van de meest populaire sporten in Nederland en is interessant voor iedereen.

MHC Bennebroek biedt diverse sponsormogelijkheden. We bieden ondernemers en bedrijven verschillende mogelijkheden om een sponsor- of partnership met ons aan te gaan. Van teamsponsoring tot diverse netwerkmogelijkheden tot op maat gemaakte partnerships. Word hoofdsponsor, plaats een reclameveldbord langs één van onze mooie kunstgrasvelden of doneer financieel op een andere wijze.

In het seizoen 2024/2025 vieren we ons 60-jarig lustrum. Voor dit jubileum zijn we ook op zoek naar sponsors voor speciale activiteiten die we willen organiseren. Neem gerust contact op met onze sponsorcommissie, wij denken graag met u mee over de mogelijkheden voor sponsoring op maat.

Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking!

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie MHC Bennebroek